Logo Utrecht University

Internships Career Services

Internships

Stage Consumer & Market Intelligence Vrumona

Type:
Regular internship
Description

Je stage
Tijdens deze veelzijdige en uitdagende stage werk je nauw samen met onze CMI experts. Jullie ontrafelen het menselijke gedrag achter onze sales cijfers. Op basis hiervan leveren jullie belangrijke inzichten en adviezen aan onze Marketing Brandteams en help je hen om de dagelijkse uitdagingen om te zetten in kansen!

Tijdens deze stage:
- Draag je volledige verantwoordelijkheid voor eigen projecten
- Maak je rapportages, trendanalyses en houd je je bezig met verschillende (markt)onderzoeken
- Geef je niet alleen de cijfers op begrijpelijke wijze weer maar weet je ook de inzichten hiervan om te zetten in adviezen voor de Brand teams
- Ben je de aangewezen persoon voor het oplossen van dynamische adhoc vraagstukken en onderzoeken, die je vlug en duidelijk moet zien te beantwoorden.

Hoe je dit allemaal aanpakt, is aan jou. Je krijgt binnen deze stage dus veel mogelijkheden om jezelf te laten zien. Je wordt niet alleen uitgedaagd om mee te werken maar ook om actief mee te denken en je mening te geven! Je krijgt een goed beeld van de diverse onderwerpen op het gebied van CMI en Marketing die hoog op de agenda staan bij Vrumona en je leert de organisatie goed kennen. Tijdens deze stage wordt je begeleidt door de CMI, Media & Strategy Manager.

Je werkveld
Je zal meewerken op de Marketingafdeling van Vrumona en maakt deel uit van het CMI team.
Het CMI team is verantwoordelijk voor zowel consumentenonderzoek, als het volgen en bijsturen van marketingvraagstukken met betrekking tot alle merken van het Vrumona portfolio, de media inzet en natuurlijk alle innovaties. Denk hierbij aan het introduceren van een nieuw product, het adviseren van het Marketingteam bij verschillende strategievraagstukken en het ondersteunen en meewerken aan de marketingplannen voor het volgende jaar. Onze Marketingafdeling is onder andere verantwoordelijk voor de merken; Crystal Clear, Sourcy (Vitamin Water), Royal Club, Rivella, Pepsi, 7Up en SiSi. Daarnaast wordt er nauw samen gewerkt met HEINEKEN Nederland en ben je onderdeel van het HEINEKEN netwerk.

Profile

Je profiel
Wij zoeken iemand met ijzersterke analytische vaardigheden. Excel kent voor jou geen geheimen en vanuit jouw cijfermatige inzicht kom je niet alleen met creatieve oplossingen en ideeën maar weet je anderen hier ook voor te enthousiasmeren. Je bent gedreven, nieuwsgierig en altijd op zoek naar een volgende uitdaging. Een klantgerichte houding zit in jouw DNA en je wordt blij van een dynamische werkomgeving waar geen dag hetzelfde is.

Verder:
- Ben je een universitaire student en bevind je in de eindfase van je studie met een financiële, bedrijfseconomische of statistische/onderzoekgerichte achtergrond;
- Heb je aantoonbare affiniteit met statistiek en het doen van onderzoek;
- Wil je graag kennis maken met de commerciële wereld van de FMCG.

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Dan nodigen we je graag uit om te solliciteren voor deze stage.

Application Procedure

Solliciteer nu via onderstaande link, wij ontvangen graag je CV en motivatie.

http://www.heinekennederland.nl/werken-bij-heineken/vacatures/2017/5/29/stage-consumer--market-intelligence-vrumona

Desired Academic Background
No preference
Preference for bachelor or master student:
No preference
Starts:
August
Length:
4-6 months
Occupation:
Fulltime
Language:
Dutch
Compensation:
Je ontvangt een stagevergoeding
Apply Before:
03/07/2017

Organization

Name:
Vrumona/Heineken

Contact details

Name:
Marlou Oosterveer
Email:
marlou.oosterveer@vrumona.nl
Telephone:
-